Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Καλό καλοκαίρι σε όλους σας....

Σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι....
να ξεκουραστείτε...(μαζί με εσάς κι εγώ...το έχω πολύ ανάγκη..)
να χαλαρώσετε....να διασκεδάσετε....να κάνετε πολλά μπανάκια στη θάλασσα...με λίγα λόγια φόρτσα τις μπαταρίες...γιατί ο χειμώνας....θα είναι δύσκολος.....
φιλιά πολλά στην Μυτιλήνη...την οποία και θα επισκεπτώ...μέσα στον Αύγουστο....Μαράκι άντε να βρεθούμε...στη Νάξο την Λατρεμένη μου Άσπα...με την οποία θα έχω την χαρά να συνεργαστώ για 4 ημέρες στον ραδιοφωνικό σταθμό parea 104,0 fm και με αφορμή αυτή την συνεργασία θα ήθελα να την ευχαριστήσω μέσα από αυτή εδώ την σελίδα...και να της πω...ότι θα κάνουμε το καλύτερο δίδυμο...με καλοκαιρινή μουσική...καταπληκτικά αφιερώματα...με πολύ τρέλα...(περίεργο αυτό για εμένα..χιχιχιχιχιχ...) μας συνδέει μια πολλών χρόνων φιλία...και εμείς κοριτσάρα μου έχουμε αντέξει στον χρόνο...
καλό καλοκαίρι και στα παιδιά που δουλεύουν και δεν μπορούν να φύγουν για κάπου...!!!!!
Α Υ Γ Ο Υ Σ Τ Ο Σ 2 0 0 9 ! ! ! ! ! ! ! ! !

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη....
Να περάσετε τέλεια.....
Φιλάκια πολλά πολλά.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου